Odbiór osobisty
Bardzo wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą fizycznie zobaczyć produkt jeszcze w punkcie sprzedaży. Po zamówieniu towaru i poinformowaniu sprzedawcy o preferowanym miejscu odbioru produktu otrzymasz informację, kiedy Twój produkt będzie tam dostępny. Wystarczy udać się do punktu odbioru i opłacić na miejscu towar gotówką lub kartą.
Przelew na konto bankowe
Rozwiązanie dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w stacjonarnej placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymasz mailem numer rachunku bankowego, na który będzie można przelać właściwą kwotę. Zamówienie zostanie przekazane do magazynu w celu przygotowania wysyłki po zaksięgowaniu wpłaty.
Wpłaty przy przelewie należy dokonać na konto:
Bilbo Sp. z o.o.
ul. Gnieźnieńska 8, Janikowo
62-006 Kobylnica
Nr. konta: 57 1910 1048 2213 0074 1017 0001
Płatność za pobraniem
Idealne rozwiązanie dla Klientów, którzy wolą zapłacić za przesyłkę kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze.